Button Follow Tapi Tak Boleh Follow?

Tuesday 23 August 2016

Button Follow Tapi Tak Boleh Follow?

Assalamualaikum.. Morning semua.. Nak tanya, memang sekarang ni kan, button nak follow blog tu tak berfungsi ke? Ke laptop saya yang ada problem? Sebab banyak blog saya tak dapat nak follow bila join segmen atau giveaway..

Kalau masalah ni terjadi dekat semua blogger, mungkin masalah teknikal la tu kan.. Tapi kalau masalah tu berpunca dari blog saya je, kalau sesapa tahu cara penyelesaiannya bagitahu ye..


Maaf sangat pada kengkawan yang saya tak dapat nak follow balik.. Kalau dah boleh follow, saya akan follow ye..

11 comments

  1. ohhh pasal ni. saya baru nak buat entri macam mana nak selesaikan masalah ni sebab berlaku kat saya jugak. tapi saya ada cuba satu cara ni. nanti saya update entri tentang cara nak solve dia. okay? hehehehe.


    btw, saya dah lama follow awak :P

    ReplyDelete
  2. Morning...♥
    ade beberapa blog yang sis nak follow memang ada masalah yg sama..
    not sure la why...

    ReplyDelete
  3. Cik Mimie pun alami benda yang sama bulan lepas.. tapi masa tu memang semua blogger pun sama x leh follow..Alhamdulillah sekarang da ok dah.. xtau la myb blogspot masih belum fix utk button follow tu..

    ReplyDelete
  4. sy menghadapi masalah ni sejak minggu lepas sampaila sekarang..kena klik button banyak kali baru boleh follow huhu

    ReplyDelete
  5. Selalu gak kena. Tak tau pasai apa.

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  6. salam..
    yaya singgh pagi kat sini..

    wahh..rmai juga yg alami prkara ni ye..
    sebenarnya Yaya pon mcm tu juga..huhu
    ingatkan sebab internet kena sekat (sbb online kt office =p)
    apakah sebenarnya yang blaku..

    ReplyDelete
  7. ohh fae unaware about this. later fae cuba follow some new friends.. hopefully takde masalah.

    ReplyDelete
  8. owh sy pun jd mcm ni. rasanya smua blogger jd mcm ni . sbb button follow bru di upgrade. tapi kan, sy dpt selesaikan dgn tekan bnyk kali. bila tekan follow, then keluar box mcm yg awak tunjuk tu kan. then, sy tekan lg follow. dan seterusnya. bru boleh.

    ReplyDelete
  9. Salam akak, sy dah follow sini. Saya pun ada masalah mcm ni tp sy dah ada penyelesaian alternatif.hehe.
    http://missobsesi.blogspot.my/2016/09/penyelesaian-masalah-whoops-thats-error.html

    ReplyDelete