Voucher KFC daripada Whohaa

Tuesday 19 January 2016

Assalamualaikum.. 

Hai semua.. Harini saya nak share sikit tentang 'kerajinan' saya dalam dok menjawab survey di Internet ni. Apa salahnya kita berkongsi ilmu sikit kan? Ni antara ganjaran yang saya telah tebus.




Kali ni, saya peroleh Voucher KFC RM10. Kebetulan ddy zara pun join sama. Then mata point pun dah cukup untuk tebus voucher ni, jadi saya tebuskan juga. So, dapatlah 2 voucher ni..





Voucher ni boleh ditebus di KFC, Pizza Hut, Ayamas. Waa, bolehlah lepas ni makan di KFC ataupun Pizza Hut. Tambah duit sikit je lagi kan.. Alhamdulillah.. Salah satu lagi rezeki.. :)






Saya tebus pada 31 Disember 2015. Dan saya terima voucher ni pada 09 Januari 2016. Cepatkan? dalam seminggu masa bekerja dah sampai.. heeee..

So, jangan lepaskan peluang ye tuk join mana-mana survey yang ada.. :)

Kalau tak tahu macam mana nak join, boleh klik pada link ni untuk PENDAFTARAN WHOHAA.



Nak tahu survey yang lain? Boleh check di >> SINI <<


6 comments

  1. Tahniah mie..lya msh lgi kumpul point..ari tu prnh tebus reload hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih. Oo.. Yeke. Kita first time tebua ni. Reload x pnh lg. Hee..

      Delete
  2. wah~ bestnya dapat... Meleleh tgk voucher tu.. bkn tgk ayam tu.. haha

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah rezeki....siapa nak belanja RM 10 kan?

    ReplyDelete