:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Shoplinks

Isnin, 5 Oktober 2015

Ohhh.. Dugaannyaaaaaa...

Dugaan.. Dugaan..
Sabar.. Ohhh sabar..

Dapat order tuk brooch 150set.. Tapi zahra tak bagi kerjasama.. Huaaaaaaaaaa..



Seteresssss..

Zahra ohh zahra..

Payahnya sekarang dia nak tido.. Ni dah masuk pukul 12 pun tak tido tido.. Mamanya ni nak terlelap dah..

T________T

Huaaaaaaa...

15 ulasan:

  1. Meh nk tolong buat broch tu kak. Hihi mcm besz ja .

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah murah rezeki akak, InsyaAllah moga dipermudahkan akak :)

    BalasPadam
  3. alhamdulillah rezeki
    tak pa pelan pelan pujuk zahra
    nti ok la tu :)

    BalasPadam
  4. Sbr ya Mie dia nak tlg mama ya tu..dugaan

    BalasPadam
  5. anak dah besar memang susah nak tido.
    semoga selamat menyiapka tempahan yer. hehe

    BalasPadam
  6. salam singgah sini mie...semoga di permudahkan yer...

    BalasPadam
  7. dugaan :)
    sabar ekk...
    tu la pasal da lama aida x buat hobi menjahit, baking...
    masa terhad!

    BalasPadam
  8. Mimi ada tutorial tak buatbbunga ni hihihi

    BalasPadam
  9. Sya ada tutorial tak buatvbunga mcm tu..

    BalasPadam