:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Shoplinks

Jumaat, 30 Oktober 2015

NUFFNANG : Akhirnya..

Assalammualaikum.. Hai readers.. Selamat malam..

Setelah setahun menanti.. Akhirnya....

CASHOUT jua duit dalam tabung ni..!


Ingatkan nak biar membiak banyak.. Apakan daya. Sakit mata dok tengok amaun yang tak berganjak tu. Moga lepas ni membiaklah dikau banyak banyak ye. Jangan mandul je sudah.

Tahun depan ada rezeki selepas setahun kita kuarkan awak lagi ye.. Orang lain sebulan sekali boleh korek duit tabung tau. Kita ni kena tunggu setahun.


9 ulasan:

  1. Alhamdulillah, kak dah dapat cashout. Lissa dari tahun 2012, tak pernah cashout lagi. Hahaha

    BalasPadam
  2. Lya blm cukup g nak cashout..duk gitu jerla biarknn mmbiak

    BalasPadam
  3. Tahniah! saya pulak tengah tunggu sikit je lagi untuk cash out..memang berbulu tunggu nak cash out..haha!

    BalasPadam
  4. Tahun sy tak cash ouf kan lagi.. Tunggu hujung tahun..

    BalasPadam
  5. mamamyja x tengok pon. hahahaha

    BalasPadam
  6. Alahai....doa dik...rezeki sentiasa ada....dulu nuffnang cik akak mandul juga..
    Sekarang nie dia sah syg

    BalasPadam
  7. alhamdulillah mimie.
    skit skit pun duit kan.
    skit skit lama lama jadik bukit :)

    BalasPadam