WOOP : Rexona Kit

Wednesday 1 July 2015

Assalamualaikum.. Hai..

Ni cerita minggu lepas, disebabkan gambar tak diambik, jadi nak update pun lambat. Dah seminggu peram, baru nak draf. Biasalah, banyak kerja lain pun nak disiapkan.

Rexona kit ni saya rasa saya dapat dari WOOP. Memula confius juga. Tapi saya syak woop sebab nama yang tertulis. Sebab hanya 'nama' panggilan tu je saya guna tuk daftar woop.



Okay, sebelum ada yang konfius apa itu 'WOOP', adalah lebih baik saya terangkan sikit ye. Woop ni macam 1 laman sesawang tentang survey sesuatu produk. Setakat ni rasanya baru rexona kit la yang saya terima.

Dapat sepasang. 1 untuk ddy zara, 1 for me.. Hehe..



Actually banyak lagi tau yang kita boleh dapat if cepat. Hehe.. Ohh, yaa.. Setiap survey yang kita jawab tu akan diberi ganjaran. Ganjaran dalam bentuk point. Nanti kalau point dah banyak, boleh tebus dengan barang juga.. Setakat ni point terkumpul saya dalam 6ratus juga la camtu.



Kalau korang nak daftar woop, korang click >> WOOP << ye.. Tak dikenakan sebarang caj bayaran pun ye..

Senang sangat pun survey yang korang perlu jawab. Don't worry ye. Sambil rehat rehat tu, ambik smartphone, buka Woop, jawab soalan diberi.

Mekasih WOOP atas penghantaran Rexona Kit ni. Nanti kita story bila dah guna ye.. Hihi..

7 comments

  1. dok guna rexona spray nih.. tapi botol warna hijau torquise.. best tak rasa melekit2..

    ReplyDelete
  2. Pernah daftar... Pastu berkubur camtu je.. Tak smpat nak menggodek..

    ReplyDelete
  3. menarik ni. biasa ayu dpt dr onlybeauty. tp xpenah review. hehehe

    ReplyDelete