CN 2 #8 : Gambar Rakan Baik Anda

Monday 1 December 2014

assalamualaikum.. hai semua..

ok la.. harini saya cuba teruskan sambung lagi cabaran november saya ye.. fuhhh semangat.. moga moga dapat habiskan supaya tak tertangguh tugasan cabaran ni..

bab cabaran ke-8 ni rasa macam berat pula.. ikutkan ramai juga kawan baik saya.. tapi kang kalau tak letak semua ada yang terasa hati pula.. acamner tu??

erm.. kena letak juga ke?

boleh tak kalau taknak letak? biar hati saya je yang tahu.. sebab semuanya pun baik baik pada saya..

tapi kawan baik saya yang terkini ialah :

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

chinta hati mama la.. ^_*

12 comments

  1. comel sangat cinta hati mama tu :)

    ReplyDelete
  2. kan! yg penting mama tambah lagi bff hehe.. untung zahra :)

    ReplyDelete
  3. wahhhh..harus lar anak...eeeee...comelnya...geram tengok...huhuhu

    ReplyDelete
  4. Mana taknye asyik nk berkepit jer dgn mama kan..

    ReplyDelete
  5. comeynyer kawan baik dia ! hehe

    Jemput join segmen CN yer ..

    http://www.cekgunorazimah.com/2014/11/segmen-bloglist-januari-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  6. Comelnya. Memang suka tengok pic anak-anak ni.

    ReplyDelete
  7. Eheh.. kawan baik dia baby ler. Hi zahra!!! 🙋

    ReplyDelete
  8. alolo.. smga trus mnjdi bff anak dan mama ni.

    ReplyDelete
  9. keh3.. dah agak dah.. mesti zara

    ReplyDelete
  10. Comelnya....dah pandai apa skrg baby yea...

    ReplyDelete