Selamat Hari Raya Aidilfitri..

Monday 28 July 2014

Assalamualaikum buat semua rakan-rakan yang dikenali..

Alhamdulillah.. setelah sebulan berpuasa akhirnya kita bertemu di pagi syawal nan indah ini..
Tahun ni raya pertama saya di rumah mertua. So tak perlu nak pening-pening nak raya kat mana. Hehehe..

InsyaAllah juga raya pertama ni my mum akan datang beraya kat umah my mother in-law. So saya dapat beraya dengan kedua-dua mak la.. hehe..
Niat mak saya nak menjengah la besannya..

Mood raya saya tahun ni slow je.. Mungkin sebab keadaan diri kut. InsyaAllah tahun depan meriah la dengan kehadiran si kecik ni..

So, dikesempatan ni saya nak Ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin.

Seandainya ada salah dan silap saya sepanjang saya kenali awak semua, harap dimaafkan ye.. Jika ada komen-komen yang mengguris perasaan, harap dimaafkan..


0-0  ye.. J

google

7 comments

  1. selamat hari raya juga buat mimie sekeluarga
    maaf zahir batin
    syiok la mak datang melaka nti konvoi blik ipoh dgn mak ke ?

    ReplyDelete
  2. Salam aidilfitri sya... maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  3. Selamat beraya sis..

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya mimi sekeluarga..

    ReplyDelete