SEGMEN : KENAPA AKU JADI BLOGGER ? BY AKUPENGHIBUR.COM

Thursday 19 December 2013

Assalamualaikum, selamat pagi..

saja nak mencelah.. nak join segmen. macam dah lama je tak join segmen kan. kali ni nampak menarik je segmen yang dianjurkan.

segmen yang dianjurkan oleh akupenghibur.com.


kenapa saya menjadi seorang blogger?

saya mula berblog sejak tahun 2011. kenapa saya menceburkan diri dalam dunia blogging? mulanya saya memang minat menulis. saya sangat sangat sukakan bidang penulisan, walaupun saya tahu, bidang penulisan saya bukan boleh pergi jauh mana. kebanyakkan apa yang saya tulis adalah sesuatu yang berkisarkan tentang kehidupan peribadi.

saya menjadi seorang blogger pun kerana terlalu sukakan penulisan. walaupun saya bukanlah seorang blogger yang dikenali, tapi setiap kali saya menulis, saya dapat 1 kepuasan. kepuasan untuk diri saya bila saya dapat meluahkan sesuatu melalui penulisan saya.

saya suka berkongsi cerita. sejujurnya, saya kurang kawan. saya rasa dengan cara berblog la saya akan kenali ramai kawan. banyak ragam & karenah, dan juga pelbagai cerita. dan kenapa saya menjadi seorang blogger adalah kerana saya mempunyai cerita saya yang tersendiri untuk saya berkongsi bersama kawan-kawan yang lain. cerita dari hati..



wirdaamir-world.blogspot.com = follower 222
yang lain tersedia follow..





11 comments

  1. meera pun start blog ni sebab minat penulisan. hehe. cita2 tinggi nak jd penulis. hihi. doa kan lah meera ye? ;) apa pun good luck sis! :D

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen mimie..kita pun da join nie

    ReplyDelete
  3. ehh kita sama .. ida pon sangat cintakan bidang penulisan ..asyik nak menulis jek keje ... hee

    ReplyDelete
  4. owh , suka menulis . selamat bersegmen .

    ReplyDelete
  5. good luck dear....minat penulisan tu yang penting.....dan ada isi.......

    ReplyDelete
  6. datang singgah dari segmen yang sama.
    semoga berjaya.


    http://www.syuhada1981.com/2013/12/segmen-kenapa-aku-jadi-blogger-by.html

    ReplyDelete
  7. Salam singgah bw dari segmen yg sama... Salam ukhwah & semoga terus sukses.. :)

    http://www.khirkhalid.com/2013/12/segmen-kenapa-aku-jadi-blogger-by.html

    ReplyDelete