Review : Hadiah Kahwin

Sunday 22 December 2013

Assalamualaikum, selamat pagi..

Just for share.. bukan niat nak menunjuk ye.. entry sekadar sebuah penghargaan.






ni antara hadiah yang saya terima dari kawan-kawan semua.. terima kasih ye.. bukan niat nak menunjuk-nunjuk.. tapi ada antara kawan blog saya pun bagi hadiah.. nanti kalau rajin saya review 1-1 pula apa antara hadiah yang saya terima eh.. hehe.. ;)

kebanyakkan dari hadiah saya ni xde nama.. sedih saya tau.. macam mana nak membalas nanti.. actually saya tak jangka pun akan dapat hadiah sebegini banyak. sebab saya tak mengharap apa-apa pun.

niat saya menjemput kawan-kawan datang makan kenduri saya selain mendoakan kebahagiaan saya.. hadiah tu hanyalah bonus. memang saya xminta. malah xsebut pun datang bawa sekali hadiah, sebab takut niat kita menjemput menyimpang pula kan..

terkejut sebenarnya masa tengok hadiah ni. terkejut sangat-sangat. nasib tak kuar airmata. hihi.. 

perasan tak bantal yang bawah tu? hadiah dari adik lelaki saya yang belajar di adtec melaka tu.. sekali ngan gf dia.. maybe kongsi duit bersama la tu.. :) suka sangat hadiah tu.. masa dapat hadiah tu, punya laaaaa teruja.. hihi.. sebab tak pernah dapat hadiah lain dari lain camtu.. mekasih buat adik2 akk ye.. faiz & nana.. sampai ke sudah saya tak buka plastik tu.. sebab sayang punya pasal.. takut kotor.. hehehe

korang kalau nak tempah bantal camtu pun boleh tau.. add FB ni >> NORINA ART <<

mekasih sebab sudi singgah & baca.. ^_*

30 comments

  1. best dpt adiah byk2.. hikhik.. suke2..

    ReplyDelete
  2. mimie, best kan dapat hadiah... macam rasa hadiah tumpah... hihihihi

    ReplyDelete
  3. wah..bnyaknya hadiah..suka2..:)

    ReplyDelete
  4. banyaknya hadiah kawin, kena bukak semuanya tau :)

    ReplyDelete
  5. Wah! Banyak betul hadiah kawin Mimie :)

    ReplyDelete
  6. Salam mimie, Tahniah dan selamat pengantin baru....menempuh alam baru dgn ceria, harapannya dan doa kami semua semoga bahagia berpanjangan membawa kesyurga.., tgk pd hadiah2 yg banyak tu..teringat masa pcl dulu ada buat malam membuka hadiah bersama keluarga..yeah ramai yg menontonnya dan sangat happening tau . Tahniah sekali lagi utk kamu berdua.

    ReplyDelete
  7. wah!!!!bestnya....hadiah bantal tu mmg best!

    ReplyDelete
  8. wah... selamat pgantin baru.. byknya hadiah.. :) bantal tu lawa.. :)

    ReplyDelete
  9. wow..banyak betul dpt hadia ya mimie..

    ReplyDelete
  10. tahniah mimie wow banyaknya..untungla mimie murah rezki kawin kan

    ReplyDelete
  11. 안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bestnya dpt hadiah banyak :D Congrats!! Cantik bantal tu :) Buat hiasan je lah kan :D

    ReplyDelete
  13. Alhamdulilllah...rezeki kawen..:)

    ReplyDelete
  14. bila Allah nak beri rezeki . Kan perkahwinan itu melimpahkan rezeki .

    ReplyDelete
  15. teruja x dpt hadiah dr warga P18?..hehehehe....leh tambah koleksi mimie tuu :)

    ReplyDelete
  16. wah.. byk betul hadiah dia... :)

    ReplyDelete
  17. banyaknye hadiah....
    azie suka time buka hadiah...hihi

    ReplyDelete
  18. mmg best dapat hadiah byk2 terutama sekali kalau hadiah tu dapat yg sama... sy dulu dpt hadiah iron sampai 3 tapi tak tau nak buat apa... sudahnya buat hadiah balik kat kawan2 yg kahwin hehe...

    ReplyDelete
  19. banyaknya....rasa nak buat majlis kahwin lagi....boleh....hahaha...

    ReplyDelete
  20. salam.selamat pengantin baru sis.moga kekal until jannahtul aulia

    ReplyDelete
  21. Congrats sis... memang, kita memang tak sangka akan dapat hadiah macam ni.. Memang rasa terharu dan dihargai kan... saya pun macam tu dulu... sejak dari tu, barulah appreciate sket wedding2 ni... huhu

    jemput singgah blog saya jgk ye ^_^

    www.blog-wafee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. paling best time nak buka hadiah tu.. excited kot.. hehehe..
    hurmm.. cantik bantal tu..unik kan, anis pun suka :)

    ReplyDelete