Parodi Bobo JoHaRa (Medley Teman Pengganti, Sayang & Bosan)

Friday 19 April 2013


assalamualaikum & salam sejahtera buat blogger-blogger's yang setia..
salam jumaat semua..


waah, terus ceria rasa tengok video ni..hehehe.. kalau tak suka jangan ngutuk-ngutuk tau.. tak baik.. =)

saya kan sememangnya pendengar setia radio Era.. semalam Johara pagi Era ada call si Bobo ni.. ntah napa saya terus minat ngan dia..haha.. haaiipp, bukan minat lelebih eh.. suka gaya santai dia..

pastu Johara ni cakap nak jumpa si Bobo ni kat studio.. pastu tingin juga nak tahu kisahnya.. dah pula harini cuti.. makanya tak dengar la radio pagi ni.. sekali nampak kawan post video ni kat wall.. terus tengok kat Youtube Era.. sekali jumpa..

kelakar betul dorang ni.. tetiba rasa best.. walaupun ada orang menyampah tengok video dia, setakat ni saya ok je.. bagi saya tak perlu la nak ngutuk-ngutuk.. kita kutuk orang, kita ni sempurna sangat ker?

saya fikir positif camtu je.. anggap la dia memang suka berhibur cara camni.. dia pun tak ganggu hidup orang lain kan.. =)

yang saya tahu, bobo ni orang melaka.. aauuww, senegeri rupanya ngan en.tunang saya.. cumanya dia orang tangga batu.. tu je la yang saya ingat, dengar dalam radio semalam..

16 comments

  1. SALAM... SAYA SUKA... PERKONGSIAN YANG MENARIK

    ReplyDelete
  2. jamil hashim :
    -wslm.. tima kasih.. =)

    ReplyDelete
  3. hahahahhahah..suka tgk video ni..kelakar..

    ReplyDelete
  4. ayusyuhara :
    -best sebab live kut..hehehe

    ReplyDelete
  5. lynn munir :
    - memang..tak tahan tgk si ray tu.. hover je..hehehe

    ReplyDelete
  6. hehehhee., rasa comel pun ada jgk.. haha xD

    ReplyDelete
  7. adzairdawati makdara :
    -memang terbaik..hehe

    lissa lalissa :
    -comel ada, gelihati pun ada lissa.. =)

    ReplyDelete
  8. saya pun suka tgk...kelakar !! :)

    ReplyDelete
  9. bolehlah layan video ni kalau takde apa nak buat....hihihi

    ReplyDelete
  10. kak mimie, saya rasa macam nak terkeluar segala isi perut saya nie ha..hahahaha

    ReplyDelete
  11. nak kutuk juga..hehe..Terbaiklah. Lawakk...

    ReplyDelete
  12. liza razak :
    - mmng kelakar.. :)

    hatimi tahirruddin :
    -boleh je.. :)

    aini shahroni :
    -amboi..kontrol2..hehehe..

    nurul aini :
    -hehe.. kutuk ye..hihi

    ReplyDelete
  13. selalu dengar dlm era je tp xpernah tgk video.nak tgk skrg kena install pebenda ntah..haish!

    ReplyDelete
  14. cik didiey :
    -didiey kena dwnld adobe la tu.. kalau x mmng xleh buka vdeo..

    ReplyDelete