SEGMEN : LAGU FAVORITE AKU by EYOY KHAIRULANAM

Sunday 31 March 2013

assalamualaikum & salam sejahtera.. 


malam ni tergerak hati nak join segmen.. tak tahu nak update apa.. tengah ketandusan idea je.. so, kita update dengan segmen dulu ya.. :)


kalau awak-awak & awak pun nak join juga, click banner tu ye.. terus ke rumah eyoy khairulanam.. :)

kena nyatakan lagu fav. kita. erm, kalau ikutkan banyak juga lagu fav. saya. xkan nak setia pada 1 lagu je kan.. tak adil la camtu.. tapi lagu yang sentiasa menarik hati saya sampai saya buat ringtone untuk fon ialah :

Istikharah Cinta by Sigma


lagu yang penuh syahdu.. tertarik sangat.. dengan alunan muziknya..setiap baris lirik nya..

erm, kena tag kawan ya..so, saya tujukan lagu ini untuk sahabat-sahabat saya iaitu didieyfarhanapuan Eja dan semuaaaaaaaaaa sahabat-sahabat yang mengenali diri ini..


mai laaa join sama.. :)

tarikh akhir segmen ni 04 april 2013


6 comments

  1. selamat bersegmen mimie... nak join jugak lah...he he he...

    ReplyDelete
  2. lagu fevret kita sama laa akak.. hehe

    ReplyDelete
  3. farah waheda :
    -mekasih sis.. :) boleh aje..mai la.. :)

    lissa lalissa :
    -hehe..bestkan lagu ni.. :)

    didiey :
    -sooo sweet.. ^_*

    ReplyDelete
  4. tq tag ye..adoii lagu ap pebret nih..

    ReplyDelete
  5. puanzaniff :
    -welcome.. :) hehehe..msti bnyk lagu fav. tu kan.. ;)

    ReplyDelete