SEGMEN : SAYA NAK BLOG SAYA MASUK DALAM FEED !

Monday 28 January 2013

assalamualaikum..

rasanya dah 2,3 hari tak publish entry kan? kebuntuan disamping ketiadaan mood sikit.. boleh gitu? :p
tapi tak bererti tak publish, langsung tak jenguk blog kan.. ;)
2,3 hari ni saya blogwalking mana-mana yang dah tinggalkan jejak sambil-sambil tu tengok komen mana yang tak terbalas lagi..

so, malam ni sambung lagi kerja BW.. tetiba nampak segmen..hehe..sebenarnya banyak segmen yang dah nampak, cuma buat-buat tak nampak je dulu..sebab nak balas jejak..kang jejak tak berbalas, makin menimbum hutang kat kawan-kawan..hehe

eh, cik fie ada buat segmen laa..nak join, nak join.. :p


nak join sila lah click banner ye.. xmo malas-malas.. ;)

cik fie kata kalau xnak buat entry pun takpe..tapi saya kan rajin menaip, jadi saya buat entry juga.. :)

syarat dipenuhi.. cuma nya saya takde fanpage je..

tarikh tutup ikut pada cik fie nak tutup bila.. ;)





2 comments

  1. Selamat Bersegmen, Singgah sini =) http://ubaidullahjaafar.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-nak-blog-saya-masuk-dalam.html

    ReplyDelete